Tuntikuwaukset

HUMPPIS
Humppis on mukaansatempaawa, helppo ja hikinen tanssillinen tunti, humppista tanssitaan yksin, jolloin ei ole waaraa, että kukaan talloo warpaille ja jokainen joraa omalla tyylillään.
Humppista tanssitaan lavatanssiaskeleiden sekä suomalaisten iskelmien tahtiin, walssista tangoon, rokista jenkkaan ja kaikkea siltä wäliltä.
Tansseissa on helpot koreografiat,joihin on aloittelijoidenkin helppo päästä mukaan.
Taatusti koukuttawa liikuntamuoto.

BODY-HUMPPIS
Muuten sama kuin Humppis, mutta noin puolet tunnista tehdään lihaskuntoa.

BODYMAX
Tehokas, monipuolinen ja yksinkertainen lihaskuntotunti.
Tunnin alussa n. 20min helppo ja yksinkertainen STEPaskellusosuus.
Tunnilla käytetään tehokeinoina mm. käsipainoja, woimatankoa, nilkkapainoja, kahwakuulia, harjanwarsia….
Tunti sopii aina aloittelijasta kokeneeseen jumppaajaan.

LIHASKUNTOTUNTI
Helppo ja tehokas lihaskuntotunti päästä warpaisiin.
Tehokeinoina käytetään jumppapalloa, käsipainoja, harjanwartta, nilkkapainoja, woimatankoa…
Sopii kaikenkuntoisille ja kokoisille !!

POWER-BODY
Tunnilla treenataan kaikki päälihasryhmät läpi, käyttäen erilaisia apuwälineitä, kuten oman kehon vastusta, käsipainoja, kahwakuulia, nilkkapainoja, woimatankoja, harjanvarsia, kuminauhoja…
Tunnilla 10-15min. interwalliosuus, jossa nostetaan sykettä, interwalliosuuden jokainen tekee oman kuntotasonsa mukaan, näin tunti sopii niin aloittelijoillekin, kuin jo kokeneimmillekin jumppaajille, koska jokainen säätelee tunnin rasitustason juuri itselleen sopiwaksi.

RVP
Reisi, watsa, pakara
Tunnin alussa helppo STEPaskellusosuus, jossa lämmitellään reisi ja pakaralihakset.

BODY-STEP
Tunti koostuu STEP-askelluksesta sekä lihaskuntoliikkeistä.
Tunti on reipastahtinen, taattu hikitakuu !
Tunnilla käytetään tehokeinoina mm. käsipainoja, kahwakuulia, woimatankoja, nilkkapainoja, harjanwarsia….

FIT-BOXING
Monipuolinen ja tehokas kuntoilumuoto. Nyrkkeilynomaiset liikkeet laukaisevat todella tehokkaasti niska,-hartiaseudun lihäsjännityksiä / kireyksiä! Pakara/vatsalihaksia unohtamatta. Hanskat heilumaan & jäykille hartioille lähtöpassit! Hauska tapa ”tyrmätä” kaloreita tehokkaasti!


FIT-BALL
Lihaskuntotunti pallon kera. Tehokeinoina käytettään käsipainoja, nilkkapainoja, woimatankoja, harjanvarsia, kuminauhoja… Monipuolinen & vaihteleva. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja loppuvenyttelystä. Hyvää lihastasapainoa ylläpitävää ja parantavaa kokonaisvaltaista liikkumista rennon musiikin tahdittamana. Alkulämmittely selkeitä ja helppoja askelkuvioita, ei monimutkaisia järjenvieviä kuvioita. Helpot askeleet ja liikkeet mahdollistavat keskittymisen itse treeniin ja tehokkuuteen. Sopii erinomaisesti niin liikuntaa aktiivisesti harrastavalle, kuin sen jo muutamaksi vuodeksi unohtaneelle.

 

Turbo Tornado by Admiral Bob (c) copyright 2016 Licensed under a Creative Commons Attribution (3.0) license. Ft: Blue Wave Theory