Tuntikuwaukset

POWER-BODY
Tunnilla treenataan kaikki päälihasryhmät läpi, käyttäen erilaisia apuwälineitä, kuten oman kehon vastusta, käsipainoja, kahwakuulia, nilkkapainoja, woimatankoja, harjanvarsia, kuminauhoja…
Tunnilla 10-15min. interwalliosuus, jossa nostetaan sykettä, interwalliosuuden jokainen tekee oman kuntotasonsa mukaan, näin tunti sopii niin aloittelijoillekin, kuin jo kokeneimmillekin jumppaajille, koska jokainen säätelee tunnin rasitustason juuri itselleen sopiwaksi.
BODYSTEP parantaa lihasten kestävyyttä, liikkuvuutta, koordinaatiokykyä, aerobista kuntoa ja edesauttaa lihastasapainoa oikeaan suuntaan.
POWER-BODY on reipastahtinen ja monipuolinen lihaskuntotunti !

BODY-STEP
Tunti koostuu STEP-askelluksesta sekä lihaskuntoliikkeistä.
Tunti on reipastahtinen, taattu hikitakuu !
Tunnilla käytetään tehokeinoina mm. käsipainoja, kahwakuulia, woimatankoja, nilkkapainoja, harjanwarsia….

FIT-BOXING
Monipuolinen ja tehokas kuntoilumuoto. Nyrkkeilynomaiset liikkeet laukaisevat todella tehokkaasti niska,-hartiaseudun lihäsjännityksiä / kireyksiä! Pakara/vatsalihaksia unohtamatta. Hanskat heilumaan & jäykille hartioille lähtöpassit! Hauska tapa ”tyrmätä” kaloreita tehokkaasti!


FIT-BALL
Lihaskuntotunti pallon kera. Tehokeinoina käytettään käsipainoja, nilkkapainoja, woimatankoja, harjanvarsia, kuminauhoja… Monipuolinen & vaihteleva. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunto-osuudesta ja loppuvenyttelystä. Hyvää lihastasapainoa ylläpitävää ja parantavaa kokonaisvaltaista liikkumista rennon musiikin tahdittamana. Alkulämmittely selkeitä ja helppoja askelkuvioita, ei monimutkaisia järjenvieviä kuvioita. Helpot askeleet ja liikkeet mahdollistavat keskittymisen itse treeniin ja tehokkuuteen. Sopii erinomaisesti niin liikuntaa aktiivisesti harrastavalle, kuin sen jo muutamaksi vuodeksi unohtaneelle.

 

Turbo Tornado by Admiral Bob (c) copyright 2016 Licensed under a Creative Commons Attribution (3.0) license. Ft: Blue Wave Theory